Sağlık, Hastalıklar, Doktor, Hemşire, Cilt Bakımı
Kasım 22, 2008, 12:01:43 ÖS *
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular: SMF - Just Installed!
 
   Ana Sayfa   Yardım Ara GiriÅŸ Yap Kayıt  
Sayfa: [1]
  Yazdır  
Gönderen Konu: KIZ ÇOCUKLARINA FAZLA KIZARMIÅž PATATES YEDİRMEYİN  (Okunma Sayısı 58 defa)
angel
Global Moderator
Hero Member
*****
Mesaj Sayısı: 5148


Üyelik Bilgileri
« : Ekim 06, 2007, 01:46:53 ÖÖ »



ABD de yapılan bir araştırmada, çok küçük yaşlarda fazla miktarda kızarmış patates yiyen kız çocuklarının, büyüdüklerinde göğüs kanserine yakalanma riskinin arttığı ileri sürüldü.

Harvard Üniversitesi Tıp Fakültesi bünyesinde yapılan araştırmada, 3 ile 5 yaşları arasındaki kız çocuklarının haftada yediği her bir porsiyonluk kızarmış patatesin, gelecekte göğüs kanserine yakalanma riskini yüzde 27 oranında artırdığı savunuldu. Araştırmaya önderlik eden Harvard Tıp Fakültesi nden Dr. Karin Michels, Küçük yaşlarda yenilen yiyeceklerin, kadınların daha ileri yaşlarda geçirdikleri hastalıklar üzerine rol oynayabildiği yönünde giderek daha fazla bulgu elde ediliyor dedi. Michels, araştırmaya göre bazılarınca sağlıksız olarak kabul edilen sosisli sandviç ve dondurma gibi yiyeceklerle göğüs kanseri arasında ise bir bağlantı görülmediğini söyledi.

Logged

Sayfa: [1]
  Yazdır  
 
Gitmek istediÄŸiniz yer:  

Saglik Personeli hamilelik sanat hastaliklar Cilt Bakimi Bilim ve Teknoloji Saglik gebelik Saðlýk ve Týp
MySQL ile Güçlendirildi PHP ile Güçlendirildi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks
XHTML 1.0 Geçerli! CSS Geçerli!