Sağlık, Hastalıklar, Doktor, Hemşire, Cilt Bakımı
Kasım 22, 2008, 12:29:50 ÖS *
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular: SMF - Just Installed!
 
   Ana Sayfa   Yardım Ara Giriş Yap Kayıt  
Sayfa: [1]
  Yazdır  
Gönderen Konu: Diyet yemekler çocukları şişman yapabilir’  (Okunma Sayısı 59 defa)
hemsireler
Administrator
Hero Member
*****
Mesaj Sayısı: 5273


Üyelik Bilgileri E-Posta
« : Ekim 04, 2007, 01:37:21 ÖS »

LONDRA - Bilim adamları bu tip gıdaların istemeyerek de olsa şişmanlığa yol açabileceğini söylüyor. Kanadalı bilim adamları genç fareler üzerinde yaptıkları deneylerde onlara yiyeceklerin düşük kalorili olanlarını verdiler. Deneyler sonucunda bu gıdaların farelerin sonra daha fazla yemek yemelerine neden olduğu belirlendi. Bilim adamları düşük kalorili gıdaların esasında çocuklar ve gençlerin vücutlarının mekanizmalarını bozduğunu belirtiyor.

Deneylerde düşük kolorili gıdalarla beslenen daha yaşlı ve ergin farelerde ise aynı sonuç gözlenmedi.

Bilim adamları bu duruma gerekçe olarak ise yaşlı ve ergin farelerin, yiyeceklerinin enerji değerini daha iyi tespit edebilmelerinin gösterdi.

Tüm bu bulguları içeren ve Alberta Üniversitesi’nin bilim adamlarınca hazırlanan çalışma, Obesity dergisinin son sayısında yayınladı.

Üniversiteden Doktor David Pierce, “Şu ana kadar öğrendiklerimize bakılırsa, çocuklar için, yeterli miktarda kaloriye sahip gıdalarla sağlıklı beslenip dengeli diyetler yapmak, düşük kalorili gıdalar yemekten daha iyi” dedi.

David Pierce, yaptıkları çalışmanın, çocukları sağlıklı kılmanın en iyi yolunun dengeli bir diyet ve egzersiz olduğunun altını çizdiğini
Logged

Sayfa: [1]
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Saglik Personeli hamilelik sanat hastaliklar Cilt Bakimi Bilim ve Teknoloji Saglik gebelik Salk ve Tp
MySQL ile Güçlendirildi PHP ile Güçlendirildi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Seo4Smf v0.2 © Webmaster's Talks
XHTML 1.0 Geçerli! CSS Geçerli!